Persoonlijk advies
Exclusieve collectie
Betaalbare luxe
Sfeervolle winkel
Zoeken
Sluit dit zoekvak.

Veelgestelde vragen

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@Dionboutique.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@dionboutique.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 worden gedaan, proberen we binnen 2 werkdagen te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,95 voor bestellingen

 

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Dion boutique

Whatsapp only : 0617274865

Mail: info@dionboutique.nl

Domeinnnaam : www.dionboutique.nl

Winkeladres: Oppert 15A, 3011 HS, ROTTERDAM

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dionboutique.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

-IDEAL

-PAYPAL

-MASTERCARD

-VISA

Voor al je aankopen in onze webshop geldt: niet tevreden? Geld terug!

Er gelden wel een paar regels:

  • Artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst door de koper worden teruggezonden. 
  • Artikel moet in oorspronkelijke staat geretourneerd worden, dus niet gedragen!
  • We storten het aankoopbedrag na ontvangst binnen 3 werkdagen
  • Als je iets wilt ruilen neem dan vooraf even contact met ons op per e-mail: info@dionboutique.nl
  • Wij rekenen geen verzendkosten voor ruilingen; bij ruilen voor een ander artikel zijn de verzendkosten van Dion vintage naar de klant eenmalig per bestelling voor onze rekening. Dit geldt alleen voor leveringen binnen Nederland. Voor buitenlandse leveringen zijn wij genoodzaakt wel verzendkosten te rekenen.

  • De verzendkosten buiten Nederland bedragen €6,95
  • De kosten (en risico’s) van je retourzending naar Dion Boutique zijn zowel binnen als buiten Nederland voor eigen rekening.